Nga dt 11 ne dt 13, u zhvillua trajnimi I klienteve Globale te Hisense VRF 2018 ne hotelin Renaissance, Qingdao,Kine. Me shume se 40 kliente nga vende te ndryshme moren pjese ne kete trajnim si dhe u priten me nje mireseardhje te perzemert nga Z.Zhang, zevendes menaxher I pergjithshem I Departamentit te Biznesit te Jashtem I cili tha se Hisense Hitachi akoma duhet ta marre tregun si lider, sherbimin e klientit si parim duke ofruar gjithmone suport me te madh dhe me te mire.
Ky trajnim eshte I perfshire ne prezantimin e kompanise, vizitohen laboratori dhe showroomi Hisense ne fabrike si dhe prodhimet e reja,perzgjedhja e software,menaxhimi I cilesise dhe keshtu me rradhe. Gjate vizites ne fabrike, klientet vizitojne linjen e prodhimit te njesive te bredshme dhe te jashtme per te njohur teknologjite kryesore te Hisense dhe per te mesuar testet strikte per komponentet dhe produktet . Ne showroom ka shume produkte produkte te cilat tregojne forcen qe ka Hisense si dhe eksperiencen e produkteve me premium qe Hisense ka. Nderkohe klientet kane komunikim intensiv me menaxheret e shitjes per te kuptuar dhe njohur me mire Hisense. Ne fund te trajnimit, ka nje pjese per dhenien e cmimeve per klientet qe kane ndjekur dhe perfunduar te gjitha kurset e trajnimit.
Gjate tre diteve te trajnimit, klientet dhane vleresim te mire per trajnimin dhe vleresim te larte per Hisense. Ne besojme se trajnimi eshte vetem fillimi I nje bashkepunimi te mire midis Hisense dhe klienteve te tij.
Hisense VRF eshte I dedikuar ne zhvillimin e aplikimin e teknologjive te sistemeve qendrore te kondicionimit duke ofruar, zgjidhje profesionale,te shendetshme, te cilat kane ne qender te tyre njeriun dhe si synim te behet lider ne tregun e kondicionimit high-end. Kjo gje mund te konfirmohet jo vetem nga ky trajnim por gjithashtu nga kultura e Hisense, nga produktet e keshtu me rradhe.